Strona główna W górę Opinie Wyszukiwanie Praca Kontakt

Telemarketing Wystąpienia publiczne VAT,CIT,Windykacja Poligrafia Fotografia Sztuka pisania w PR Fotografia Reklamowa Prawo autorskie Internet i intranet Komunikowanie tekstem

Poligrafia  
 

Wykładowcy
Program

 

Jak pokazuje praktyka, osiągnięcie zadowalającego poziomu firmowych wydawnictw takich, jak ulotki, foldery, informatory, katalogi, czy wizytówki wymaga od pracowników działu marketingu znacznej wiedzy poligraficznej. Zdobywa się ją najczęściej najbardziej kosztowną metodą, czyli ucząc się na własnych błędach. Aby tego uniknąć, można także skorzystać z wiedzy oferowanej w trakcie seminarium:

 

TECHNIKI POLIGRAFICZNE W PRAKTYCE MARKETINGU

Jak efektywnie zarządzać tworzeniem i realizacją firmowych
wydawnictw marketingowych?

Jesteśmy przekonani, że czas poświęcony na udziału w seminarium zwróci się z nawiązką – poligrafia jest tym obszarem działalności marketingowej, gdzie można znaleźć niemałe oszczędności, nie tracąc nic z dotychczasowej estetyki wydawnictw. Chcemy przekazać Państwu niezbędną wiedzę o procesie zamawiania, projektowania, wykonywania i odbioru drukowanych materiałów promocyjnych. W trakcie spotkania będzie się można dowiedzieć między innymi: 

*        Jak się merytorycznie i technicznie redaguje wydawnictwa marketingowe?

*        Jaką rolę pełni makieta?

*        Jakie wady i zalety ma fotografia klasyczna i cyfrowa?

*        Jakie są zastosowania różnych gatunków papieru?

*        Jaką wybrać technikę druku i uszlachetniania własnych wydawnictw?

*        Gdzie można, a gdzie nie warto oszczędzać?

*        Jakie są najnowsze tendencje i trendy w projektowaniu materiałów promocyjnych? 

Więcej informacji na temat szkolenia można uzyskać pod numerem telefonu (071) 79 67 313.

 

Strona główna ] W górę ] Wykładowcy ] Program ]

Wyślij pocztę do webmaster@sarto.pl z pytaniami i uwagami dotyczącymi tej witryny sieci web.
Copyright © 2003 SARTO Agencja Public Relations
Ostatnia modyfikacja: 06 maja 2004