Strona główna W górę Opinie Wyszukiwanie Praca Kontakt

Telemarketing Wystąpienia publiczne VAT,CIT,Windykacja Poligrafia Fotografia Sztuka pisania w PR Fotografia Reklamowa Prawo autorskie Internet i intranet Komunikowanie tekstem

Telemarketing  
 

Wykładowca
Program

 

Każdy z nas prowadzi przynajmniej kilkanaście rozmów telefonicznych dziennie, które
w mniejszym lub większym stopniu są związane z kontaktami z klientami. Sama umiejętność zarówno mówienia, jak i słuchania już nie wystarcza – utrzymanie właściwych relacji z Klientami wymaga bardzo starannych przygotowań, ćwiczeń i treningu. Kontakty telefoniczne są przecież czynnikiem silnie wpływającym na wizerunek firmy wśród jej klientów. Dlatego chcielibyśmy zaprosić Państwa do wzięcia udziału w warsztatach:

 

JAK UMIEJĘTNIE I SKUTECZNIE MÓWIĆ ORAZ SŁUCHAĆ PRZEZ TELEFON?

Rozmowa telefoniczna – tanie i skuteczne narzędzie budowania relacji z Klientami

Zajęcia seminaryjne i warsztatowe obejmować będą najważniejsze zagadnienia niezbędne do opanowania umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów telefonicznych. Wśród nich znajdują się:

*    strategia prowadzenia kontaktów,
*
    
planowanie rozmów telefoniczny,
*
    
sztuka pisania scenariuszy rozmów,
*
    
język rozmowy – kalki językowe, najwięksi wrogowie kontaktu telefonicznego,
*
    
natura kontaktów z klientami, prawa klienta,
*
    
jak sobie radzić w kłopotliwych i trudnych sytuacjach,
*
    
jak reagować w sytuacjach konfliktowych.

Zagadnienia te znajdą także odbicie w czasie ćwiczeń praktycznych, gdzie każdy będzie mógł sprawdzić swoje umiejętności i wykonać ćwiczenia doskonalące. Każdy z uczestników otrzyma „Poradnik Telemarketera” autorstwa
dr Mariana J. Kosteckiego, który poprowadzi całość zajęć seminaryjnych i warsztatowych.

Więcej informacji na temat szkolenia można uzyskać pod numerem telefonu (071) 79 67 313.

 

Strona główna ] W górę ] Wykładowca ] Program ]

Wyślij pocztę do webmaster@sarto.pl z pytaniami i uwagami dotyczącymi tej witryny sieci web.
Copyright © 2003 SARTO Agencja Public Relations
Ostatnia modyfikacja: 06 maja 2004